IKLAN

Cara Nak Masukkan Gambar Ke Dalam Laptop

Tapi tak berjaya apa yang saya perlu lakukan. Adakah File tu sudah tiada lagi dalam laptop kerana hardisk rosak.


6 Cara Memasukkan Gambar Ke Word Dari Komputer Internet

Apabila selesai transfer tiba2 file dokumen tu tiada atau hilang.

. Dan saya cut file masukkan ke dalam pendrive. Saya di minta untuk berbuat segera bagi mempercepatkan. Semak Kelayakan Bantuan Peranti Laptop Pelajar B40 Pilih pengguna baru jika anda belum pernah mendaftar.

Pilih lupa kata laluan jika anda dah daftar dan lupa kata laluan. Saya cuba google cara untuk dapatkan semula file2 tu. Tetapi untuk mengaktifkan polisi tersebut saya diminta untuk memindahkan semua wang di dalam akaun2 saya yang lain ke dalam satu akaun simpanan sayaHanya perlu tinggalkan RM50 bagi setiap akaun yang lainSelebihnya perlu di letakkan ke dalam akaun simpanan saya yang kebetulan di Maybank.

Masukkan no kad pengenalan dan kata laluan seterusnya pilih butang daftar masuk jika anda sudah mendaftar dan tiak lupa kata laluan. Nak tanya saya nak back up file saya dalam laptop ke pendrive.


8 Cara Screenshot Di Laptop Dan Pc Mudah Nan Praktis


Cara Upload Foto Di Pinterest Lewat Pc Dan Hp


Cara Memasukkan Gambar Ke Dalam Dokumen Word Dan Mengatur Posisinya Agar Rapi Youtube


6 Cara Memasukkan Gambar Ke Word Dari Komputer Internet

Belum ada Komentar untuk "Cara Nak Masukkan Gambar Ke Dalam Laptop"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel